Wednesday, February 16, 2011

aku (dan kamu) yang suka buku


sudah jelas ini blog pasal buku.
aku akan cerita berkenaan aku dan buku dalam blog ini.
blog ini juga dibuat untuk mengurangkan keserabutan dan kesesakan blog hari hari aku.

tambahan dari itu,
aku juga akan menjemput kenalan2 aku yang punya minat yang sama untuk menjadi pengulas buku undangan bagi blog ini.
ini kerana, aku mahu meluaskan lagi bahan bacaan aku. dan aku juga mahu blog ini dijadikan tempat perkongsian minat serta segala maklumat berkenaan buku.
untuk panduan pembaca blog ini,
segala ulasan buku atau kisah berkenaan buku yang ditulis di sini hanyalah dari sudut pemahaman peribadi penulis ulasan itu sendiri.
dan pemahaman seseorang terhadap sesuatu perkara adalah berbeza-beza.





selamat membaca untuk semua.



No comments: